Gigantic — мультиплеєрний екшен, який можна описати приблизно так: MOBA у форматі екшену від третьої особи, де база команди — це гігантська істота, яка б'ється з іншою істотою. Gigantic сподобалася аудиторії, але померла лише через рік після релізу.
Через п'ять років шанувальники почали отримувати листи із заголовком: «Ви запрошені зіграти у Gigantic (знову!)». З 5-го по 6 жовтня відбудеться подія на запрошення, яку називають «шансом пережити старі-добрі часи в улюбленому стратегічному шутері».
У листі називають це обмеженим івентом. Але, схоже, перед нами підготовка до повноцінного перезапуску, тому що під час івента користувачам видадуть особливу версію Gigantic зі свіжим контентом:
Навряд чи в гру стали б вносити такі зміни лише для того, щоби провести маленьку вечірку для своїх. Крім того, листи розсилають від імені Gearbox Publishing, хоча раніше Gigantic розповсюджувала Perfect World — зміну видавця теж не стали б робити лише заради одноразової події.
Gigantic анонсували у липні 2015-го і тоді ж розпочали тестування серед рядових геймерів. Публіка хвалила гру: хоча Gigantic мала подібності з «мобами» та геройськими шутерами, вона все одно залишалася не схожою ні на кого з конкурентів — ні за геймплеєм, ні за зовнішнім виглядом.
Реліз влаштували у липні 2017-го, а вже у липні 2018-го сервери закрили: Gigantic не змогла набрати та утримати користувачів. Очевидці пов'язують це не з якістю гри, а з невдалими управлінськими рішеннями: команда опинялася на межі банкрутства і вплуталася в багатошарову напівексклюзивність для Windows 10, Xbox One і платформи Arc від Perfect World, через що доводилося переносити реліз . Крім того, на провал вплинули Overwatch і Paladins - вони стартували в той же період і підім'яли