Генерація кадрів — ще один метод для підвищення продуктивності в сучасних іграх. Спершу його стала застосовувати NVIDIA, але аналог з'явився і в комплекті технологій FSR 3 від AMD. І оскільки PlayStation і Xbox базуються на рішеннях від AMD, то саме її версія генерації кадрів дебютує на консолях.
Ключові моменти:
Інших подробиць поки немає. Фахівці з Digital Foundry припускають, що через генерацію кадрів на консолях постараються домогтися частоти в 120 fps, грунтуючись на поточному режимі продуктивності 60 fps. А VRR має згладити продуктивність у разі, якщо 120 fps через генерацію виявляться нестабільними. Але це поки тільки здогадки — розробники їх не підтверджують.
Крім того, сьогодні на консолях вийшов інший патч для Immortals of Aveum — він додає підтримку HDR. У ПК-версії ця особливість з'явиться пізніше.