Нещодавно Blizzard вразила спільноту важливою новиною — у дев'ятому сезоні Overwatch 2 команда планує запровадити пасивне лікування для персонажів із ролями «танк» і «шкода». Пізніше гейм-директор Аарон Келлер (Aaron Keller) розповів, що це лише частина глобальних змін із майбутнього сезону, а також вибачився за сумбурний анонс.
Для початку пояснимо, що поки що поступове самолікування доступне виключно героям підтримки. Всім іншим доводиться покладатися на відновлення від членів команди або ж розкидані по арені аптечки.
У майбутньому ж бійці з категорій «танк» і «шкода» отримають «змінену і менш ефективну версію пасивного лікування, яке є у „саппортів“». Щоб очки здоров'я почали відновлюватися, необхідно уникати шкоди протягом кількох секунд. Таким чином Blizzard має намір знизити градус тиску на героїв підтримки, а також забезпечити виживання всім іншим.
Реакція фанатів на нововведення виявилася змішаною. Багато хто переживає, що в результаті знизиться важливість командної роботи і лікування від героїв підтримки. Інші ж сприйняли зміну з оптимізмом, мовляв, Overwatch 2 потрібен струс. «Подібний монументальний патч — це саме те, що потрібно Blizzard, щоб конкурувати з іншими іграми. Ви вперше зможете зіграти в нову версію тієї самої гри із запуску OW2», — написав GURU, відомий стример з Overwatch. Думки користувачів сходяться тільки в тому, що пасивне лікування значно позначиться на ігровому процесі командного шутера. Саме цього розробники домагаються.
За словами Аарона Келлера, девелопери не хочуть, щоб у Overwatch 2 змінювалися тільки списки іграбельних персонажів і доступних локацій. «Гра має постійно поповнюватися новими системами і функціями, які пішли б геймерам на користь», — написав гейм-директор в офіційному