Розробники з Obsidian уже втомилися від того, що їхню сюжетну RPG Avowed порівнюють із The Elder Scrolls V: Skyrim. У черговому інтерв'ю девелопери пояснили, у чому полягає ключова відмінність.
Керрі Патель
Розробник зазначив, що великі обсяги не завжди означають найкращий досвід. У Avowed гравці зустрінуть ретельно прописаних персонажів, продуманий світ та зможуть своїми виборами вплинути на гру.
При цьому Avowed не можна назвати лінійною грою. Жага досліджень може завести гравця в лігво ворога, до битви з яким він явно не готовий. «Однак у вас може бути здатність, щоб маніпулювати істотою, тоді ви зможете отримати нагороду і без бою », — підказує Патель.
Avowed збираються випустити восени 2024-го на ПК (Steam) і Xbox Series, включаючи Game Pass.