Глава Krafton Чанхан Кім (Changhan Kim) поговорив з порталом Game Developer та обговорив з журналістами багато різних тем. Вчора, наприклад, він розповідав про придбання Tango Gameworks і перспективи сіквела Hi-Fi Rush. Тепер він поділився своїми враженнями від роботи над своїм дебютним релізом ААА-класу.
Кім усвідомив, що гра повинна мати якусь ключову особливість, інноваційність. Сюжет-сюжетом, а без яскравих та оригінальних ідей далеко не підеш.
Лише після релізу The Callisto Protocol бізнесмен зрозумів, що Krafton та її студії варто було діяти інакше. Компанії, вважає Кім, треба було дозволити Striking Distance Studios більше експериментувати на ранньому етапі виробництва.
Наразі видавництво вирішило переглянути стратегію. Тепер воно хоче зосередитися на оригінальніших релізах. Кім розуміє, що засиджуватися на успіх PUBG: Battlegrounds не можна — корпорації необхідно вкладати в нові ідеї, створювати нові IP. У цьому плані голову компанії дуже надихнули успіхи Helldivers 2 і Palworld.