ЗМІ опублікували відгуки про Atlas Fallen, а тут зібрали головне з них у цій статті. Якщо вірити критикам, у Deck13 вийшов добротний екшен із цікавими механіками бою, який весело проходитиме в кооперативі. Проте загальне враження зіпсували слабкий сюжет та кілька невідшліфованих гемплейних елементів.
На момент написання новини у Atlas Fallen 64 бали на Metacritic (версія для PS5) та 67 балів на OpenCritic (рекомендують 27% критиків). Журналістам припали до душі відкритий світ з безліччю руїн та містечок для дослідження, інструменти для переміщення, які роблять битви та пересування картою захоплюючими, гнучке налаштування збірки героя та цікава система з накопиченням інерції у битвах. За словами деяких журналістів, «бойовка» в Atlas Fallen відчувається різноплановою та вільною від усіх обмежень. «Ніколи не виникає ситуації, коли вас щось стримує», — написав автор Push Square.
Однак творіння Deck13 не позбавлене мінусів. До них преса віднесла зроблену за шаблоном прісну історію та персонажів, що незапам'ятовуються, незручну камеру, незграбну механіку парування та репетативні квести. Гра багато в чому зав'язана на платформінгу, але користувачам не завжди зрозуміло, куди можна піднятися, а куди ні. Дехто відзначив, що на ПК Atlas Fallen виглядає краще, ніж на PS5. На консолі як у режимі якості, так і в режимі продуктивності спостерігаються стислі текстури та некрасива зернистість.
Ми вибрали висновки з трьох рецензій – з високою, середньою та низькою оцінками в рамках опублікованих оглядів.
Олександр Коуп (Alexander Cope)
Габріель Мосс (Gabriel Moss)
Джон Бейлз (Jon Bailes)
Тим часом у Steam почали з'являтися огляди користувача Atlas Fallen. Поки що має 80 відгуків, з яких лише 40 % позитивних. Геймери лають прісний