Microsoft позиціонує Xbox Series X як найпотужнішу консоль на ринку. Однак останні мультиплатформні релізи компанії суперечать піару: навіть внутрішні релізи сімейства Xbox працюють на PlayStation 5 трохи краще, ніж «удома».
Поточну ситуацію розібрав Томас Морган (Thomas Morgan) із Digital Foundry. Ось яких результатів він прийшов:
Хоча версія для XSX вийшла на рік пізніше PS5 і виконана добре, вона все одно відстає від версії для конкуруючої консолі:
Дивитися на відображення у калюжі.
Дивитися на тінь від стійки – на XSX вона неправильно обраховується.
Незабаром на PlayStation 5 також вийдуть Sea of Thieves і Grounded - обидві ігри, як і Hi-Fi Rush, виконані на Unreal Engine. Там і вдасться оцінити, чи продовжиться цей дивний тренд, коли ігри Microsoft працюють краще на консолі конкурента (нехай і ненабагато).