Команда Digital Foundry збиралася разом, щоб підсвітити «графоністі» ігри 2023 року. Конкуренція між тайтлами виявилася настільки високою, що фахівцям довелося багато думати про розподіл місць у чарті.
Експерти DF визнають, що Cyberpunk 2077 мала чудовий вигляд ще до виходу патча з поліпшеним рейтрейсингом. Однак режим «Трасування променів: перевантаження» підняв візуальну складову проєкту на зовсім інший рівень. «Після додавання трасування шляху вийшло найякісніше передавання освітлення, яке тільки може бути в грі», — заявив Алекс Батталія (Alex Battaglia)
Експерти DF визнають, що Cyberpunk 2077 мала чудовий вигляд ще до виходу патча з поліпшеним рейтрейсингом. Однак режим «Трасування променів: перевантаження» підняв візуальну складову проєкту на зовсім інший рівень. «Після додавання трасування шляху вийшло найякісніше передавання освітлення, яке тільки може бути в грі», — заявив Алекс Батталія (Alex Battaglia)
У Digital Foundry довго сумнівалися, але все ж поставили Alan Wake II на друге місце. На думку фахівців, творіння Remedy є прикладом чудової гри з якісним рендерингом у реальному часі. «Кожна сцена сочиться неймовірною кількістю деталей, ви практично ніколи не побачите грубих країв, а трасування променів підсилює все це. У підсумку картинка виглядає так, немов її взяли зі справжнього фільму», — поділився Джон Ліннеман (John Linneman). Експерт також похвалив розробників за створення достовірних об'ємних просторів і гнучкість, з якою вони підійшли до відтворення найрізноманітніших локацій
Ведучі віддали Remedy належне за першокласне застосування трасування колії. Ця технологія в сіквелі чудово передає якості предметів, а також грамотно працює з тінями і відображеннями. Наприклад, тканина на костюмі Вейка коректно