Відгуки про Skull and Bones далекі від приголомшливих, що явно не сприяє продажам першої АААА-гри Ubisoft. Якщо вірити джерелам інсайдера Тома Хендерсона (Tom Henderson), піратська пригода привабила не так і багато користувачів.
За даними журналіста, нині аудиторія Skull and Bones налічує приблизно 850 тисяч геймерів. До цього числа увійшли не тільки ті, хто купив гру, а й ті, хто лише скористався 8-годинним пробним періодом. Поки що в середньому люди проводять у «Черепі та кістках» відносно багато часу — по 3-4 години на день. Поки незрозуміло, чи зможе проєкт наростити або хоча б зберегти поточну аудиторію після того, як безкоштовні версії почнуть добігати кінця.
Нагадаємо, якщо вірити доповіді того ж Хендерсона, Ubisoft витратила на піратську гру-сервіс нечувані 200 мільйонів доларів — відбити роздутий бюджет студія не розраховує. Схоже, ціна в 70 доларів зумовлена бажанням заробити хоч якісь гроші. Під час бесіди за підсумками кварталу генеральний директор Ів Гіймо (Yves Guillemot) заявив, що піратський екшен заслуговує бути преміальним релізом завдяки своєму масштабу.