AMD і NVIDIA вже випустили власні технології для масштабування роздільної здатності, тепер прийшла черга Intel. Компанія представила XeSS (Xe Super Sampling) — аналог FSR та DLSS. Першою грою, що підтримує цю технологію, стала Shadow of the Tomb Raider - вона отримала відповідний патч.
XeSS працює в тому числі на відеокартах від AMD і NVIDIA і теж використовує штучний інтелект, щоб підняти роздільну здатність картинки. Таким чином, підвищується частота кадрів без втрати якості зображення.
Портал CapFrameX протестував XeSS на відеокарті Radeon RX 6800 XT у Shadow of the Tomb Raider. На максимальних налаштуваннях графіки та з включеним трасуванням променів приріст частоти кадрів склав 12,9%, а в режимі продуктивності – на 60,8%.
Скрытое содержимое
Фахівці Digital Foundry похвалили технологію, але й посварилися за невеликі огріхи. Наприклад, з включеним XeSS в Shadow of the Tomb Raider починає тремтіти вода. Команда припустила, що проблема криється не в самій технології, а її інтеграції з проектом. За словами Digital Foundry, XeSS і DLSS справляються однаково добре, але остання все ж таки трохи краще.
Intel вже опублікувала набір інструментів для XeSS 1.0 на GitHub , щоб розробники могли впроваджувати технологію у свої ігри.