Зараз, в епоху швидкого Інтернету та містких носіїв, проблема займаного іграми місця стоїть далеко не так гостро, як у минулому столітті, коли у розпорядженні розробників виявлялося лише кілька вільних кіло- або мегабайт. Наприклад, щоб втиснути The Secret of Monkey Island у прокрустове ложе дискет, сценаристу квесту Тіму Шейферу (Tim Schafer) довелося позбутися 25% діалогів.
Про створення «Мавпячого острова» Шейфер розповів у підкасті сценаристки Алани Пірс (Alanah Pearce). Як згадує розробник, адвенчуру треба було вмістити на п'яти дискетах. Щоб вписатися в обмеження, Шейфер був змушений скоротити ігрові тексти.
За словами автора Monkey Island , він не відразу вирішив, за якими частинами сценарію краще пройтися ножицями. Цінною порадою підсобив гейм-дизайнер Хел Барвуд (Hal Barwood), який тоді, наприкінці 1980-х, працював над квестом Indiana Jones and the Fate of Atlantis .
Очевидно, підказка позитивно вплинула на творчість Шейфера — зокрема торішню Psychonauts 2, до якої приклав руку знаменитий розробник, хвалили якраз за талановиті діалоги та жарти.
Що стосується Monkey Island то серія все ще жива: у 2022 році на ПК (Steam) і Nintendo Switch стартує Return to Monkey Island - нова адвенчура, яка виступить сиквелом другого «Мавпячого острова».