У журналі Edge вийшов матеріал, присвячений створенню оригінальної BioShock. Кен Левін (Ken Levine), екскерівник нині покійної студії Irrational Games, розповів про тернистий шлях до релізу бойовика.
Перш ніж заснувати Irrational, Левін трудився в Looking Glass Studios, де брав участь у створенні "імерсив-сімів", таких як System Shock 2. Команда новоствореної Irrational хотіла випускати схожі ігри, але Левін наполягав, що вони погано продаються. Зрештою, втім, співробітники вмовили боса.
Отримавши зелене світло, колектив спорудив «дешевий прототип» майбутньої BioShock і вирушив на пошуки видавця. Компанії відмовлялися від співпраці з Irrational, і перед Левіном постало завдання створити ажіотаж навколо шутера в пресі. Переломним моментом глава Irrational назвав публікацію якогось хвалебного прев'ю, після якого зі студією нарешті почали зв'язуватися видавці.
Права на видання BioShock у підсумку дісталися компанії 2K. Якщо вірити Левіну, партнер спочатку виділив «скромний бюджет», а в 2006-му, після купівлі Irrational, помітно збільшив витрати на BioShock. Однак виробництво гри все одно було «вкрай дешевим», стверджує керівник. Команда не вкладалася ні в терміни, ні в бюджет — 2K навіть погрожувала скасувати проєкт, але все-таки довела справу до кінця.
Нагадаємо, тепер Левін очолює студію Ghost Story Games, яка працює над незвичайним бойовиком Judas. Права на BioShock же залишилися в руках 2K; нова частина серії вже не один рік нудиться в розробці, але до анонсу все ще не дісталася.