Кен Левін (Ken Levine) погостював на каналі Den Allen Gaming та обговорив кілька тем, зокрема й акторську гру у своєму прийдешньому проєкті; своєму прийдешньому проєкті - Judas. Виявляється, Левін вважає, що у діалогів у відеоіграх є величезна проблема з «покроковістю».
Під «покроковістю» Левін має на увазі паузу, яка виникає між репліками — зазвичай це технічна особливість того, як працюють діалоги у відеоіграх. Але Левін дуже хоче цієї паузи позбутися:
Як зазначає Левін, персонажі в іграх рідко перебивають один одного, хоча в житті це відбувається постійно. Крім того, деякі актори не люблять змінювати написані репліки, що теж додає штучності.
У Judas намагаються уникати тієї самої покроковості — навіть якщо актори не записуються одночасно, реплікам надають природності монтажем.
Дати релізу у Judas досі немає.