Anthem – лутер-шутер з нелегкою долею. Як виявилося, BioWare сколотила гру всього за п'ятнадцять місяців — неймовірно короткий термін для проекту такого масштабу. Про це повідомив Ян Сатердален (Ian Saterdalen), який у минулому був провідним спеціалістом QA-відділу у студії.
Свою розповідь девелопер виклав у черзі твітів у рамках флешмобу від розробників. На цей раз фахівці вирішили поділитися історіями про найнижче оцінені ігри, над якими їм доводилося працювати. Все для того, щоб підтримати авторів невдалої The Lord of the Rings: Gollum.
Ян Сатердален
За словами фахівця, співробітники BioWare дуже переробляли. Він та інші його колеги працювали по дев'яносто годин на тиждень. Такий марафон не пройшов для Сатердалена безслідно — кранчі далися взнаки на шлюбі девелопера, а також йому була потрібна допомога психолога.
Також він поділився, що колектив не планував випускати «вбивцю Destiny» в особі Anthem. «У нас не було ні сил, ні досвіду, щоб упоратися з Destiny. <…> Перш ніж бігати, спочатку потрібно навчитися ходити», - наголосив екс-працівник BioWare.
Ян Сатердален
Судячи з повідомлень Сатердалена, команда доповідала керівництву BioWare та видавцеві Electronic Arts про сирий стан Anthem. Але ті ігнорували листи від розробників. Крім того, девелопери вважали, що якщо гра не вийде бодай у якомусь вигляді, то студію розформують.
Нагадаємо, Anthem стартувала у лютому 2019-го та зібрала посередні оцінки як від преси, так і від геймерів. Наприкінці того ж року колектив задумав масштабну переробку шутера, проте EA у результаті заборонила це робити.