Напередодні команда Larian Studios оприлюднила четвертий хотфікс для Baldur's Gate III, але провалила перевірку на уважність, через що латка вийшла зламана — оновлення довелося відкотити. На вирішення проблеми пішов майже цілий день. Якщо вірити студії, вона зробила урок із ситуації.
Нагадаємо, спочатку в четвертому хотфіксі розробники мали намір вичистити ряд багів і проблем, що провокують вильоти, але в результаті після встановлення латки цих самих вильотів стало ще більше. Як пояснили в Larian, це сталося через рідкісну помилку компілятора. «Ми не були до такого готові, а мали. Ми облажалися», - зізналися девелопери. Крім того, все трапилося «в самий невідповідний час», але у Larian кілька студій у різних частинах світу, тому процес діагностики оперативно приступили фахівці з Канади, а потім з Малайзії.
Гру тимчасово відкотили до попередньої версії, через що збереження, зроблені після виходу четвертого хотфіксу, перестали працювати. «Так робити погано, але відкотитися до попереднього патчу, щоб виявити проблему і обмежити кількість тих, хто з нею зіткнувся, це менше зла», — пояснили девелопери. Після перевипуску оновлення все повернулося на круги свої. Колектив вибачився за затримку та заявив, що змінить підхід до випуску патчів.
З послання Larian
Четвертий хотфікс виправляє кілька проблем, включаючи ту, через яку гравці застрягли на етапі довгого відпочинку, оскільки компаньйони не прокидалися. Крім того, Ізобель трохи збільшили кількість очок здоров'я, а ресурси тепер правильно відновлюються наприкінці другого акту.
Baldur's Gate III вже продають у Steam та GOG, а на PlayStation пригоди розпочнуться 6 вересня. Заявлено і версію для Xbox Series, але її доведеться почекати.