Журналіст Game Informer поспілкувався з директорами ремейку Resident Evil 4 - Ясухіро Ампо (Yasuhiro Ampo) та Кадзунорі Кадої (Kazunori Kadoi). Розробники зізналися, що спочатку вони не знали, як підступитися до такого відповідального проекту.
Ампо і Кадої - ветерани Capcom: вони доклали руку до оригінальної Resident Evil, Resident Evil 5, Resident Evil: Revelations 2 і ремейку Resident Evil 2. В останньому випадку дует очолював виробництво. Незважаючи на багатий досвід, перспектива перестворювати RE4 здавалася Ампо та Кадої жахливою:
Як згадують керівники, у свіжій Resident Evil 2 тільки переробка камери помітно впливала на відчуття від гри. Оскільки в класичній RE4 камера вже знаходиться за спиною Леона, творцям ремейку довелося задуматися над тим, які ще аспекти екшену потребують реставрації.
За словами Ампо та Кадої, вони не розраховували стрибнути вище голови. Оригінальна Resident Evil 4 зробила революцію у жанрі бойовиків, і повторювати цей подвиг ніхто не збирався. Capcom вирішила просто ушляхетнити класику, не відходячи від неї занадто далеко.
Команда ремейку виділила кілька ключових аспектів оригіналу, які слід поліпшити:
Побоювання Ампо та Кадої випарувалися, коли вони зрозуміли, що їм самим важко відірватися від рімейку. Те ж почуття Ясухіро Ампо відчував під час роботи над облагородженою Resident Evil 2:
Відродження Resident Evil 4 заплановано на 24 березня. Платформи — ПК (Steam), PlayStation 4/5 і Xbox Series. Заявлено російський дубляж.