Гері Уітта (Gary Whitta), сценарист фільму «Бунтар-один: Зоряні війни. Історії» та серіалу «Зоряні війни: Повстанці», розповів про свою роботу над ранніми версіями лору та сюжету Forspoken. За його словами, гра спочатку не замислювалася як типова історія про попаданців.
Нову гру від Square Enix багато хто критикував не лише за графіку, а й за нудний сюжет, шаблонний світ і дратівливу головну героїню. У титрах проекту Уїтта вказано як одного зі сценаристів. Очевидно, критика в «Твіттері» докотилася і до нього — Гері розповів про свою участь у проекті в одному з подкастів.
Розробники звернулися до нього з проханням створити світ, систему магії, міфологію та основну історію. Уітта близько тижня розробляв проект у сценарній кімнаті разом із іншими авторами. Подробиці про первісний сюжет сценарист розповісти не може.
Гері Вітта
Все змінилося за кілька місяців. Тоді девелопери звернулися до Гері з проханням переписати все з нуля – вони хотіли історію, де дівчина потрапляє у чарівний світ із реального. Гері відмовився, тому що на той момент був задіяний в іншому проекті.
Сценарист додав, що для ігрової індустрії такі зміни на ранніх етапах розробки є звичайною справою. Уітте навіть довелося попрацювати над Duke Nukem Forever: його ім'я є в титрах, але навряд чи в грі залишився хоч один рядок від його сценарію. Більше в геймдеві він відомий по роботі над The Walking Dead: The Telltale Series.