Автори Diablo IV провели стрім, під час якого обговорили зміни в патчі 1.1.0, і відповіли на критику. Нагадаємо, це оновлення викликало обурення в співтоваристві, оскільки розробники послабили всі класи і внесли інші правки, через які довелося більше гриндити.
Гнів гравців відбився на оцінці користувача Diablo IV на Metacritic. На момент написання нотатки бал опустився в червону зону на всіх платформах, де є похмура RPG. Заспокоїти фанатів спробували гейм-директор Джо Шелі (Joe Shely), його помічник Джо Пайпора (Joe Piepiora) та керівник напряму зв'язків із громадськістю Адам Флетчер (Adam Fletcher).
Адам Флетчер
Нижче зібрали головне з виступу розробників.
Про невдале оновлення
Наступні «посиденьки біля багаття» пройдуть через тиждень, 28 липня. Там розробники повідають про апдейт 1.1.1 — він має побачити світло через кілька тижнів. Наприклад, у ньому мають намір посилити виживання чарівників, розширити кількість вкладок схованки, збільшити місткість чарки з «витратниками» з 20-ти до 99 одиниць та знизити вартість скидання очок умінь удосконалення на 40%. Також у цьому патчі планують змінити легендарні аспекти варвара та чарівника.