Фрітуплейна пригода Genshin Impact від китайської команди HoYoverse по-справжньому вистрілила — гра заробила велику популярність і приносить своїм авторам безліч грошей. За даними Reuters, свого часу Microsoft пробувала домовитися зі студією про реліз GI на Xbox, але нічого не вийшло. Тепер «майки» набирають команду, щоб прочісувати китайський ринок щодо потенційних блокбастерів.
Ігрова індустрія Піднебесної наростила м'язи, завдяки чому проекти від китайських студій стоять одному рівні з високобюджетними іграми від західних команд, стверджує аналітик Деніел Ахмад (Daniel Ahmad).
Скрытое содержимое
Microsoft і Sony звернули увагу на китайських розробників не так давно, але японська корпорація запустила свою програму China Hero Project раніше за конкурента. Її мета — надання допомоги девелоперам з Китаю, щоб випускали свої цифрові розваги на PlayStation. Компанія вже підтримала сімнадцять проектів, з яких світло побачило лише сім штук.
Як стверджують близькі до справи люди, Microsoft зв'язувалася з HoYoverse на ранньому етапі виробництва Genshin Impact. Якщо вірити одному з джерел Reuters, компанія шкодує, що тоді їй не вдалося укласти угоду з авторами фентезійної пригоди.
Натомість домовитися з HoYoverse вийшло у Sony — у 2019 році вона почала співпрацювати з тоді ще маловідомою miHoYo. GI вийшла у вересні 2020-го на ПК та телефонах, а у квітні 2021-го – на PlayStation. Гра залишається консольним ексклюзивом Sony, але в розробці, як і раніше, знаходиться версія для Switch.
Скрытое содержимое
Microsoft бачить потенціал у проектах від китайських студій, тому пропонує значні суми невеликих команд, щоб випускати свої ігри в Game Pass. Як розповів керівник однієї китайської студії, який побажав залишитись анонімним, три роки