На зміну лутбоксам в Overwatch 2 прийде бойова перепустка, наповнена нагородами. А його вінцем стануть міфічні скіни – ключовий елемент, який розробники вважають за гідну нагороду для гравців. Про це співробітники Blizzard розповіли у новому інтерв'ю.
Нагадаємо, у скінів міфічного рівня рідкості кілька шарів, які користувачі можуть налаштовувати на свій смак. У вигляду Гендзі, який першим з'явиться в Overwatch 2, можна міняти маски, татуювання та колір одягу. Передбачено кнопку, щоб скомбінувати елементи випадковим чином. Костюм відкриється на 80-му рівні бойової перепустки.
За словами генерального менеджера Уолтера Конга (Walter Kong), під час переходу гри на фріплеплейну модель команда хотіла виконати головне бажання користувачів — постійне надходження контенту. «Ми знаємо про це, тому що геймери діляться з нами, мовляв, це підтримує їх інтерес у довгостроковій перспективі» , — поділився керівник. Щоб втілити задум і підтримувати умовно-безкоштовну гру контентом, довелося збільшити штат розробників майже втричі, якщо порівнювати з 2016 роком.
Скрытое содержимое
«Помістити міфічний скін у бойову перепустку — правильне рішення», - вважає Джон Спектор (Jon Spector), комерційний директор і віце-президент франшизи. При цьому він розуміє, що прямий продаж через внутрішньоігровий магазин приніс би більше грошей. Зовнішність залишили в пропуску як центральний елемент. Однак на опрацювання міфічного скіна йде чимало сил:
Гейм-директор Аарон Келлер (Aaron Keller)
Скрытое содержимое
Девелопери хочуть, щоб отримання міфічної зовнішності приносило геймерам масу задоволення і виправдало вкладені кошти. Коли скін розблокується, не доведеться виконувати додаткові завдання для відкриття повноцінної кастомізації. Однак костюм буде