Саме до запуску раннього доступу Overwatch 2 преса опублікувала рецензії на гру: середній бал досяг 81 на Metacritic і 78 на OpenCritic — приблизно на 10 балів нижче, ніж у першій частині. Гравці ж, не чекаючи на огляди, ламанулися у фритуплейний шутер: у Мережі почали з'являтися скріншоти з чергами в 30 тисяч чоловік на вході в лобі.
Журналісти встигли випробувати сіквел упродовж тижня до релізу. Оглядач Game Informer (9/10) зазначив, що «Overwatch 2 не перевертає формулу так, як ви могли б очікувати від довгоочікуваного номерного продовження»:
Брайан Ші (Brian Shea)
Рецензенти зійшлися на думці, що скорочення числа гравців до 10 — ключова зміна франшизи, яка сильно струсила мету і позбавила її зайвих щитів. Танк тепер лише один, і на нього покладається велика відповідальність:
Кореспондент IGN (8/10) Саймон Карді (Simon Cardy)
Не оминули й нову систему монетизації. Майкла МакВертора (Michael McWhertor) з Polygon (без оцінки) дратує думка про те, що гравці напевно вважатимуть різницю — скільки грошей їм довелося б витратити на лутбокс або на бойовий перепустку, щоб відкрити контент:
Як давня фанатка першої частини Лорен Берджін (Lauren Bergin) із PCGamesN (6/10) залишилася розчарована продовженням. Вона покладає великі надії на сюжетні місії, які обіцяють випустити пізніше, а поки що PvP-частина здається трохи підтягнутою версією оригіналу:
Overwatch 2 доступна на ПК, PlayStation, Xbox та Switch.