Помалу набираються відгуки преси про Skull and Bones. Судячи з перших оглядів, дива не сталося — екшен не став тією самою піратською пригодою, про яку всі мріяли. Однак назвати творіння Ubisoft тотальною катастрофою все ж таки не можна, оскільки воно може знайти свою аудиторію.
Багато журналістів і блогерів усе ще проходять гру, тому опублікували лише проміжні рецензії. Матеріали з оцінками теж є, але їх досить мало. На момент написання замітки у Skull and Bones 64 бали на Metacritic і 60 балів на OpenCritic (рекомендують лише 25 % критиків). Проєкт лають за банальні системи, навмисне затягування деяких процесів, репетативність в ендгеймі та баги. Чудової історії теж чекати не варто, оскільки тайтл намагається не прив'язувати пригоду геймера до будь-якого сюжету. До сильних сторін «Черепа і кісток» віднесли піратську атмосферу, морські битви, а також глибоку кастомізацію персонажа і корабля. Багато хто зазначив, що грати в компанії з другом набагато веселіше.
На швидке переміщення витрачаються гроші залежно від дистанції. Тож якщо хочете заощадити, насолоджуйтеся неспішним плаванням. Крім того, у Skull and Bones немає системи репутації — щойно шхуна користувача залишить радіус огляду ворогів, вони забувають про існування гравця і його гріхи і не кидаються на нього в майбутньому.
Що до продуктивності, на ігровому ноутбуці з RTX 3060 Skull and Bones показувала себе добре. Однак просідання фреймрейта все ж відбуваються, наприклад, коли користувач опиняється в жвавих піратських поселеннях, а також під час зіткнення безлічі кораблів — гра «покашлює» через дим після пострілів.
Нижче вибрали висновки з трьох рецензій – з високою, середньою та низькою оцінками в рамках опублікованих оглядів.
Дієго Борхес (Diego Borges)
Шон