Avalanche Studios близько двох з половиною років працювала над грою про Залізну людину, доки проект не скасували. Відрізок з частини інтерв'ю з співзасновником студії Крістофером Санбергом (Christofer Sundberg) навів портал Video Games Chronicle.
Автори Just Cause створювали гру у відкритому світі до 2012 року. У ній наголошували на рукопашних сутичках — Залізна людина могла використовувати репульсори, щоб з їхньою допомогою пробивати ворогами стіни. До того ж гравці могли злетіти будь-якої миті і вирушити куди очі дивляться.
Розробку згорнули через політику Disney та Marvel. Правовласники хотіли, щоб студія різко збільшила штат. Таким чином вони планували завершити виробництво раніше за термін. Однак Сандберг заявив, що такий підхід зламав би команду:
Крістофер Санберг
Однак розробник зазначив, що гра могла вийти дуже гарною. Йому шкода, що багаторічна праця людей зникла даремно.
Санберг залишив Avalanche Studios в 2019 році, щоб заснувати Liquid Swords. З новою командою розробник працює над екшен-RPG ААА-класу на Unreal Engine 5.
Раніше стало відомо, що Activision Blizzard та NetEase скасували мобільний спін-офф World of Warcraft. Три роки розробки витратили марно, оскільки сторони не змогли поділити гроші.