Всем привет!Совсем недавно вышел пакет изменений для Barotrauma 1.0, в котором:
Из-за внесенных изменений потребуется обновить некоторые моды, использующие состояния. Чтобы увидеть полный список изменений и узнать, как сделать свой мод совместимым с игрой, читайте пост на форуме (только на английском).Больше о пакете изменений можно прочитать в нашем предыдущем посте, а полный список изменений указан ниже (только на английском). Не забудьте обновить игру до последней версии и следите за новостями, чтобы не пропустить предстоящие анонсы!0.21.6.0Changes:- Some submarine upgrades cost materials in addition to money.- Crush depths are displayed on the submarine switch terminal.- Miscellaneous fixes to all translations.- The "max missions" campaign setting is restricted to a maximum of 3.- Minor improvements to ragdoll animation when falling prone due to stun/unconsciousness/ragdolling.- Revisited the skill requirements and the OnFailure conditions on welding tool, plasma cutter, flamer, and steam gun. Flamer and steam gun now apply burns on the user only when they don't have enough skills to use the item. All these items are now less efficient when used with low skills.- Changed Alarm Buzzer sound to differentiate it from the diving suit warning beep.- Depth charge tweaks: require UEX, increase non-contained item explosion radius and damage, allow quality to affect explosion, increase pricing.- Reduced Flak Cannon effectiveness (in particular Spreader Ammo and Explosive Ammo), against large enemies in particular.- Lights flicker when hit by EMP.- Large monsters no longer drop the loot when they die. This was implemented as a workaround to it being difficult to grab large monsters, but now they're much easier to grab - you