Керівники студії OtherSide Entertainment, серед яких також творець Deus Ex Воррен Спектор (Warren Spector), поділилися подробицями про свій іммерсив-сим Thick as Thieves.
На геймерів чекає мультиплеєрна змагальна гра з «живим сервісом». На території фентезійного міста гравці в ролі злодіїв полюватимуть за скарбами.
Однією з центральних проблем буде пошук цінностей. Гравці повинні добувати інформацію про передбачувані цілі, взаємодіючи зі світом і NPC. Також розробники сподіваються створити умови для комунікації між геймерами. За їхнім задумом, напасти на гравця заради здобичі деколи має бути настільки ж вигідно, як об'єднатися з ним (а потім, звісно ж, зрадити).
Незважаючи на нещодавні гучні провали ігор-сервісів, в OtherSide Entertainment дивляться на цю модель релізу проєкту з оптимізмом. Планується, що на старті в Thick as Thieves буде відкрито кілька великих кварталів для вивчення гравцями. А після запуску в гру додадуть нові території. Якщо все піде зовсім добре, то студія знайде ресурси і на нові міста.
Планується, що новий контент у Thick as Thieves постачатимуть раз на три місяці, включно з новими пристосуваннями і новими іграбельними злодіями. Більша частина з цього буде безкоштовною. Спектор керує проєктом, як креативний директор і на запитання про модель поширення відповідає просто: «Я не думаю про це».