Модифікації вже багато років відіграють важливу роль у спільноті Darkest Dungeon. До сиквела підтримка користувацького контенту теж добереться — Red Hook Studios має намір вводити її поетапно.
Як свідчить пост від студії, перехід Darkest Dungeon II на новий рушій ускладнив впровадження моддінгу в проєкт, тому команді знадобиться більше часу. Щоб користувачам не довелося чекати на повноцінну підтримку модів занадто довго, Red Hook зібралася випускати опцію частинами.
З повідомлення команди
Перший моддинг-апдейт має з'явитися до кінця червня. У ньому студія подбає про інтеграцію з майстернею Steam і базову взаємодію гри з користувацьким контентом. У результаті ентузіасти зможуть додавати власні предмети в Darkest Dungeon II. У майбутньому Red Hook розширить можливості моддингу та надасть необхідні інструменти, тож геймери навіть зможуть вводити в гру власних персонажів.
Darkest Dungeon II доступна на ПК, а в липні вона добереться до PlayStation. Реліз згаданого контентного оновлення Kingdoms заплановано на 2024 рік.