Коли зняли ембарго з матеріалів про Dragon's Dogma II, з'ясувалося, що гра жахливо ненажерлива: навіть на топових ПК продуктивність легко падає нижче 60 fps. Capcom пояснила, з чим це пов'язано, і співтовариство одразу ж вигадало теоретичні ліки від гальм — вбивати всіх NPC.
Capcom розіслала пресі коментар про те, чому Dragon's Dogma II гальмує:
Наприкінці Capcom додала, що намагатиметься покращити продуктивність у подальших патчах.
Схоже, продуктивність і справді стане ахіллесовою п'ятою Dragon's Dogma II — наприклад, попередні тести показують, що на Steam Deck у відкритому світі гра ледве перевалює за 10 fps, а після розгону і застосування найшвидшого FSR можна вичавити лише 18 fps.