Розробники Remnant II розповіли порталу IGN про те, як працюватиме процедурна генерація у грі. Окрім того, автор видання зміг самостійно пройти декілька місій.
У сиквелі девелопери вирішили вивести процедурну генерацію нового рівня. Тепер кожна пригода навіть в тому самому біомі буде унікальною. Гра генерує локації, ворогів, NPC, завдання та босів.
Девід Адамс (David Adams), генеральний директор Gunfire Games
Автор IGN навів за приклад біом Yaesha. Під час першого забігу він потрапив до щільного непрохідного лісу. Довелося боротися з ящіроподібними тваринами, які влаштовували засідки на деревах. Другий похід у цей же біом привів до ширяючих островів. Довелося битися вже проти дивних істот із щупальцями. Третій забіг – темний храм, який захищають культисти. І в кожному з трьох проходжень був унікальний бос, пов'язаний із сюжетом локації.
У першій грі серії розробники ще не могли собі дозволити таку різноманітність. Там процедурна генерація пов'язана з місцями відродження противників та іншими аспектами.
Remnant II має вийти до кінця 2023 року на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series.