Провідний левел-дизайнер CD Projekt RED Майлз Тост виступив на конференції розробників GDC 2023. Тост пояснив, які помилки студія допустила в роботі над нелінійними квестами для Cyberpunk 2077.
За словами дизайнера, каменем спотикання став акцент на сюжеті. Щоб кожен гравець міг досягти мети, автори місії створювали основний шлях, доступний будь-якому персонажу, і альтернативні, наприклад, для хакера. Універсальний варіант зробили очевидним, і користувачі пішли шляхом найменшого опору.
Як приклад, якого варто було прагнути, Тост навів дилогію Dishonored від Arkane. «Для нас кожен маршрут має бути особливим. У такому разі вибір гравців матиме значення», — зауважив розробник.
Левел-дизайнер виділив три фактори, які потрібно враховувати під час створення нелінійних локацій:
Нагадаємо, цього року Cyberpunk 2077 матиме велике розширення The Phantom Liberty. Добавка відвідає лише ПК, PlayStation 5 і Xbox Series — на PS4 і Xbox One екшен-адвенчура залишиться без свіжої історії.