Пам'ятаєте, CD Projekt RED та NVIDIA обіцяли ввести в Cyberpunk 2077 покращене трасування променів у режимі Overdrive Mode? На конференції GDC технологічна компанія уточнила дату запуску цієї опції.
Проект отримає підтримку трасування колії в реальному часі (або повноцінний рейтрейсинг). Технологія точніше імітує освітлення у всій сцені. Зазвичай її використовують у виробництві фільмів та серіалів для створення графіки, яка не відрізняється від реальності. Тепер ця функція поступово перебирається і в ігри завдяки потужнішим відеокарт.
Відео з вересневої презентації NVIDIA.
У режимі Overdrive Mode для Cyberpunk 2077 світло кілька разів відбивається від поверхонь, що створює реалістичне непряме освітлення і малює фізично коректні м'які тіні. Відображення рендеруються у повному дозволі. За підтримки DLSS 3 згаданий вище ресурсомісткий процес не «з'їдає» кількість кадрів на секунду.
За словами фахівців NVIDIA, створення CDPR стане останнім на даний момент сучасним блокбастером, який використовує трасування шляху в реальному часі. Раніше технологія офіційно прописалася в Minecraft, Portal та Quake II.
Поліпшений рейтрейсинг додадуть до Cyberpunk 2077 вже 11 квітня разом із оновленням 1.62.