Персонажі відеоігор рідко передають щось із рук в руки або знімають і надягають одяг у кадрі — винні тому складнощі, що супроводжують процес анімування. До непростих рухів належать і обійми, але фахівці з Guerrilla Games показали, що їм таке завдання під силу.
Портал IGN звернув увагу на захоплені коментарі розробників з різних студій щодо анімацій у трейлері Horizon Forbidden West: Burning Shores. Девелопери були вражені, як натурально виглядають обійми в ролику. Журналіст поговорив з керівником з анімації в Guerrilla Річардом Удом (Richard Oud), щоб з'ясувати, як студія досягла такого результату.
За визнанням фахівця, йому приємний зворотний зв'язок від колег, які розуміють, наскільки важко отримати анімацію такого рівня. Він зазначив, що Елой часто обіймається, тому команда вже звикла до того, що доводиться втілювати на екрані всі ці рухи тіла.
Коли девелопери закінчують розставляти датчики та анімувати моделі, дійство переходить на наступний етап – настроювання поведінки одягу, волосся та інших предметів. А в тієї ж Елою цього добра вистачає з лишком! Доводиться прораховувати рухи кожного елемента.
Копна рудого волосся головної героїні удостоїлася окремої згадки. За словами Уда, команда створила вісім «поз» для зачіски Елою, щоб підлаштувати рух шевелюри під більшість ситуацій. У Horizon Zero Dawn і Horizon Forbidden West косми дівчата складаються з так званих «капсул колізії» — для системи вони виглядають як набір труб, що взаємодіють один з одним. Але все ж таки іноді коси можуть поводитися неправильно через складну фізику.
У доповненні Guerrilla удосконалила цю технологію, але зробила це ближче до кінця розробки, коли практично все було готове. Тому детальніше налаштувати поведінку волосся колектив зумів лише в