Підбиваючи підсумки минулого року, редактор порталу GamesIndustry.biz поспілкувався з керівництвом компанії Nacon. Видавець поділився проблемами, з якими їм доводиться стикатися на ринку комп'ютерних ігор.
Компанія вже давно «стала дорослою», але все ще не може зрівнятися своїми бюджетами з великими гравцями індустрії. У 2023 році Nacon випустила провальну The Lord of the Rings: Gollum, міцну RoboCop: Rogue City, безліч спортивних симуляторів і такі проєкти: Gangs of Sherwood, Overpass 2, Ad Infinitum, Ravenswatch, Clash: Artifacts of Chaos і Blood Bowl 3.
У розмові з журналістом, голова видавничого напряму Nacon Бенуа Клерк (Benoit Clerc) поскаржився на те, як їм важко виводити на ринок нові проекти.
Бенуа Клерк
Також Бенуа звернув увагу на ситуацію в Steam, де за один день може бути понад 50 релізів. У такій купі, видавець просто не може отримати достатньо уваги гравців до свого продукту в перші дні продажів, які часом відіграють ключову роль.
Nacon, здається, намацали для себе відповідну формулу успішного релізу — «популярний мейнстримовий бренд у поєднанні з продуктом надвисокої якості». Саме такий підхід допоміг досягти високих продажів RoboCop: Rogue City.
Клерк каже, що видавці середньої руки можуть досягти успіху лише орієнтуючись на незайняті ніші.
Бенуа Клерк
Загалом Бенуа хвалиться тим, що його компанія може дати творчу свободу студіям, на відміну від великих видавців. Допомагає і те, що корпорація заробляє багато коштів у продажу геймерської периферії.
Клерк торкнувся і провалу Gollum. Він сказав, що компанія здобула всі можливі уроки із ситуації та переналаштувала процеси так, щоб подібне не повторилося.