Piranha Bytes — німецька студія, у стінах якої створювали Gothic, Risen і ELEX. Компанія входить до складу Embracer Group, а Embracer Group зараз проводить величезну хвилю звільнень. На тлі всього цього поповзли чутки, що Piranha Bytes можуть закрити цілком.
Ось що говорилося у чутках:
Як зазначає німецька преса, звільнення затягуються через особливості працевлаштування в Німеччині, тому формально Piranha Bytes може існувати ще досить довго — але тільки на папері.
До сьогоднішнього дня чутки залишалися чутками. Але тепер в офіційному акаунті Piranha Bytes з'явилося підтвердження: так, у студії зараз великі проблеми.
Разом: Piranha Bytes не стала підтверджувати або спростовувати конкретні пункти зі чуток (у тому числі ймовірне закриття), але, судячи з фрази «знайти партнера для цього проекту», студія дійсно розлучається з Embracer . Якого саме проекту, не уточнюється — можливо, труднощі перекладу з німецького!
Судячи з даних із німецької «Вікіпедії», у ігор Piranha Bytes досить мізерні продажі: після розставання з «Готикою» студія випустила п'ять проектів, але лише у двох із них згадувалися хоч якісь позитивні комерційні досягнення — у першої Risen у 2009-му і першої ELEX у 2017-му.
При цьому «Готика» продовжує жити: ремейк першої частини розробляє інша студія. Останній раз оновлений оригінал показували в серпні 2023-го — тобто вже після того, як у Embracer стартувала хвиля звільнень. Відповідно, цю гру вже навряд чи «зарубають».