Raven Software — студія талановита: у свої золоті роки вона випустила Heretic/Hexen, Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast, X-Men Origins: Wolverine та інші хороші ігри. Зараз компанія працює на конвеєр Call of Duty, але це не означає, що вона повністю розлучилася з ідеєю створювати власні проєкти — з ними просто якось не щастить.
Погляд на цвинтар невипущених ігор Raven надав Майкл Гаммельт (Michael Gummelt) — колишній співробітник студії, який працював там з квітня 1997-го по січень 2021-го. Ось які проекти згадує Гаммельт у своєму портфоліо:
Про яку класичну франшизу Raven йдеться? Студія випустила досить багато самостійних проєктів, проте власних популярних франшиз у неї всього три штуки — Heretic/Hexen, Soldier of Fortune і Singularity. Усі три улюблені в народі, але на «класичну франшизу» найбільше схожа Heretic/Hexen.
Паралельно з невипущеними проектами Гаммельт (як і вся Raven) допомагав у роботі над Call of Duty: він створював елементи одиночних кампаній, мультиплеєра та зомбі-режиму у всіх основних частинах від Black Ops 2010-го до Warzone та Black Ops Cold War 2020-го. Після цього Гаммельт перейшов у ZeniMax Online і в даний момент працює над неанонсованою AAA-грою.
І хоча з "інкубатора" 2019-го видно, що Raven не проти зайнятися чимось іще, студія глибоко загрузла в Call of Duty: наразі вона займає роль провідної команди у виробництві Warzone.