Metal Gear Solid Delta: Snake Eater точно викличе почуття ностальгії, але при цьому команда намагається зробити так, щоб ремейк не відчувався грою двадцятирічної давності. Про це в бесіді з журналом Play розповів продюсер серії Норіакі Окамура (Noriaki Okamura).
При розробці ремейку девелопери намагалися залишити якнайбільше від оригіналу. Так що посилання до більш ранніх частин нікуди не поділися. Крім того, фігурки жаб вдасться знайти в тих же місцях, що й раніше. Однак тим, хто все ж таки грав в оригінальну версію Snake Eater, теж буде чим зайнятися. У потайних куточках локацій розставили гумових качечок. Решта контенту: маршрути патрулювання, розташування об'єктів на карті і навіть місця із завантажувальними екранами (тепер супершвидкими!) — практично не відрізняється від MGS3 з 2004-го.
Але зміни все ж таки є. Розробники покращили графіку, запропонували нову схему управління, режим відображення, налаштування доступності тощо.
Норіакі Окамура
Норіакі Окамура
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater готується для ПК (Steam), PlayStation 5 та Xbox Series. Ремейк досі не має навіть приблизного терміну виходу — його обіцяли розкрити до кінця 2024-го. Швидше за все, звістки з'являться під час церемонії The Game Awards у грудні.