AMD стрімко наздоганяє NVIDIA і впроваджує свою технологію покращення продуктивності в дедалі більше ігор. Тепер FSR 2.0 підтримують ПК-версії Red Dead Redemption 2 та GhostWire: Tokyo.
Технологію запровадили в ігри за допомогою патчів. Відповідне оновлення також додає до GhostWire: Tokyo нові костюми та емоції.
Rockstar Games також виправила ряд помилок, зменшила затримку при керуванні з геймпада і додала трохи нових завдань у Red Dead Online. Останнє звучить іронічно, оскільки мережевий проект ще у липні «поховали».
Наскільки зросте кількість кадрів за секунду після впровадження FSR 2.0, поки що невідомо. У тій же RDR2 аналог FSR (DLSS) від NVIDIA, за словами компанії, збільшував продуктивність на 45% при 4К.