Журналісти випробували кооперативний шутер Redfall та поспілкувалися з гейм-директором Харві Смітом (Harvey Smith). Далі дивіться нові ролики та читайте одкровення керівника.
Спочатку студія Arkane Austin розробляла бойовик для ПК, Xbox Series і PlayStation 5. Однак потім Microsoft придбала материнську компанію Arkane і наказала відмовитися від релізу на PS5. Про це Сміт розповів сайту IGN France.
Гейм-директор запевнив, що рішення пішло грі на користь: мовляв, менше платформ менше складностей у виробництві. Крім того, екшену нібито допоможе вихід у сервісі Game Pass, на який підписано десятки мільйонів користувачів.
Хоча Redfall підтримує одиночну гру, шутер все одно не можна буде пройти без інтернет-підключення. Принаймні про це Arkane говорила раніше. В інтерв'ю Eurogamer Сміт заявив, що команда прислухалася до відгуків спільноти:
За словами розробника, він не може нічого обіцяти, але в Arkane вже шукають спосіб усунути обмеження. Як пояснив Сміт, автори впровадили постійний онлайн не з корисливих спонукань:
Redfall стартує 2 травня. Підтверджено російський дубляж.