Анонсуючи вікно виходу Witchfire, студія The Astronauts уточнила, що може відкласти реліз, якщо її не влаштує якість шутера. Зважаючи на все, поки що гра не цілком відповідає баченню авторів…
Якщо раніше Witchfire мали випустити в ранньому доступі в четвертому кварталі 2022-го, то тепер — на початку 2023 року.
Причиною перенесення стало не традиційне бажання як слід відполірувати гру, а дещо серйозніше: відтепер бої та дослідження відбуваються не на аренах, а у напіввідкритому світі.
Спочатку з точки зору структури Witchfire була схожа на інші рогалики. Ви зачищаєте локацію від ворогів і вибираєте разом із нагородою один із проходів у наступну зону. До того ж у бойовику були магічні бар'єри, які не дозволяють покинути арену до кінця бою.
Тепер гравець вільний вільно переміщатися ігровим світом. Наприклад, можна серед битви відступити в одну з попередніх локацій або ж, навпаки, втекти в незвідані дали.
При цьому Witchfire , як і раніше, є roguelite-шутером від першої особи в сеттингу темного фентезі — це розробники міняти не збираються.
На честь Хеллоуїна через тиждень або два The Astronauts поділиться 2D-артами та новинами, пов'язаними з історією та світом Witchfire. Девелопери попереджають, що геймплей та трансляції чекати не варто.