Фанатам, які очікують на вихід World of Goo 2, доведеться почекати зайву пару місяців. Видавництво Tomorrow Corporation і студія-розробник 2D Boy пересунули запуск сиквела з 23 травня на 2 серпня.
За словами девелоперів, перенесення зумовлене тим, що вони «закачали в World of Goo 2 занадто багато рідини». Це, звісно, жарт. Найімовірніше, команді знадобився додатковий час на доопрацювання і полірування тайтла.
У лютневому інтерв'ю творці оригінальної World of Goo Рон Кармел (Ron Carmel) і Кайл Габлер (Kyle Gabler) пояснили, що їм довелося відкласти проєкт на такий тривалий термін, щоб подивитися на його світ свіжим поглядом.
Кайл Габлер
Завдяки технічному прогресу та зростанню потужностей комп'ютерних систем розробники зможуть ввести в другу частину справжній слиз. Раніше в грі були тільки кульки, а також грубо змодельовані водні простори. Але тепер 2D Boy в силах створити імітацію справжнього слизу. Серед нововведень також експерименти з фізикою рідин і більше кульок з новими властивостями.
Габлер і Кармел вважають другу World of Goo своїм останнім творінням як розробників, тож «воно має бути вдалим». Однак піарник гри Денді Вілер (Dandy Wheeler) не вірить цим двом: «Гаразд, вгамуйтеся, маленькі інді-розробники. Усі ми знаємо, що ви приповзете за добавкою».