Преса випустила фінальні огляди проекту. Судячи з опублікованих матеріалів, Square Enix і Creative Business Unit III створили добротну екшен-RPG, яка часом більше відчувається саме бойовиком, ніж рольовою пригодою.
У шістнадцятої «фіналки» 88 балів на Metacritic та 91 бал на OpenCritic (тайтл рекомендують 95% авторів). Гру хвалять за дизайн бойової системи, кастомізацію, графіку, музичний супровід, приємний каст героїв, видовищні битви та історію. Багато хто окремо згадав сутички, мовляв, у кожній з них відчувається почерк Рети Судзукі (Ryota Suzuki), який приклав руку до Final Fantasy XVI, а також працював над Devil May Cry.
Однак вади у творі Creative Business Unit III все ж таки знайшлися: на думку критиків, битви часом відчувалися одноманітними, а побічні заняття — повторюваними. Також у проекту є біда з темпом розвитку подій, а рольова складова немовби відійшла на другий план. На жаль, на місці і бич багатьох сучасних релізів — неполадки з продуктивністю. Режим швидкодії не видає стабільних 60 fps, тому журналісти радять переключитися на режим якості.
Ми вибрали висновки з трьох рецензій – з високою, середньою та низькою оцінками в рамках опублікованих оглядів.
Мітчелл Зальцман (Mitchell Saltzman)
VGC — 80/100
Джордан Міддлер (Jordan Middler)
Едвін Еванс-Терлуелл (Edwin Evans-Thirlwell)
Final Fantasy XVI випустять 22 червня лише на PlayStation 5.