Ден Хей (Dan Hay), який 10 років працював у Ubisoft над серією Far Cry, став генеральним менеджером неанонсованого виживача від Blizzard. Журналісти розповіли деталі біографії розробника після новини про його офіційне призначення.
Як зауважив портал PCGamesN, Хей приклав руку як виконавчий продюсер і креативний директор до всіх частин Far Cry, починаючи з третьої до шостої.
Судячи з портфоліо в LinkedIn, до Ubisoft розробник пропрацював майже чотири роки в Day 1 Studios над шутерами FEAR 3 і Fracture, де пройшов шлях від арт-директора до продюсера. Перед цим він теж майже чотири роки працював у Raven Software над X-Men Origins: Wolverine, Marvel Ultimate Alliance та X-Men Legends арт-директором та провідним дизайнером та режисером синематиків. Починав свою кар'єру Ден Хей на зйомках реклами, а першим ігровим проектом стала James Bond 007: Nightfire, для якої він робив анімацію і освітлення в кат-сценах.
Найімовірніше, Хей став начальником для гейм-директора виживача Крейга Амаї (Craig Amai). Про те, що саме він очолює виробництво, також стало відомо з LinkedIn. До речі, у Хея у профілі соцмережі ще не з'явилося рядка про перехід у Blizzard, а у Амаї теж нічого не змінилося.
Про таємничий проект «Метелиці» майже нічого невідомо. У серпні п'яний журналіст проговорився в підкасті, що бачив виживач на ранній стадії виробництва, і його це вразило.