Автори шутера Payday 3 у новому щоденнику розробників докладніше розповіли про підхід до створення косметичних предметів та можливості кастомізації у грі.
Дизайнери студії Starbreeze приділили велику увагу маскам. Як і всі інші предмети у грі, вони будуть поділені на категорії рідкості. Звичайні маски схожі на ті, що людина могла б купити в магазині карнавальних костюмів або зібрати своїми руками. Більш просунуті варіанти мають високу деталізацію, незвичайний матеріал або виглядають так, ніби прийшли з хорор-фільму.
Звичайна маска.
Та ж маска, але з встановленим фарбуванням.
Також для зброї теж будуть зразки із встановленим зовнішнім виглядом та набором модулів. Ще у грі дозволять міняти одяг грабіжника. Тут кастомізація не отримала покращень порівняно з попередньою частиною серії. Вибирати можна, як і раніше, лише повноцінний костюм, а не окремі його частини.
Реліз Payday 3 заплановано на 21 вересня. Платформи — ПК (Steam, EGS), PlayStation 5 і Xbox Series. Власники видань Silver і Gold отримають доступ до гри на три дні раніше, ніж інші.