На честь початку конференції розробників GDC компанія NVIDIA опублікувала блог, де представила одразу кілька апдейтів на базі своїх RTX-технологій для різних ігор.
26 березня Diablo IV додадуть два ефекти трасування променів:
Підтримувати високий кадр можна буде завдяки технології масштабування DLSS 3, яка вже є в грі.
Прямо під час релізу будуть доступні:
Сьогодні для гри стало доступне оновлення:
Black Myth: Wukong
Під час релізу 20 серпня у грі з'являться:
Разом зі стартом другого сезону у грі стане доступною генерація кадрів через DLSS 3, а також Super Resolution через DLSS 2.
Гра виходить 15 березня у комплекті з DLSS 2 та DLAA.
Цього тижня в гру ввели DLSS 3 із Super Resolution та генерацією кадрів.
Прямо під час релізу у грі будуть доступні DLSS 3 та Reflex.
У гру введуть: