Сценарист Ерік Волпо (Erik Wolpaw), який приклав руку до двох Portal, Half-Life: Alyx і Aperture Desk Job, при кожній нагоді озвучує бажання зайнятися триквелом Portal. Ці заяви не варто сприймати серйозно. Фахівець дійсно хоче розпочати роботу, але ресурси Valve обмежені.
В ефірі подкасту My Perfect Console ведучий Саймон Паркін (Simon Parkin) зазначив, що Волпо погодився взяти участь у розмові у тому числі тому, що «йому подобається чинити тиск на Valve, щоб почати робити Portal 3». Його співрозмовник погодився із твердженням і повідомив, що насправді його заяви про триквел здебільшого жартівливі.
Ерік Волпо
За його словами, він, як і раніше, горить ідеєю створити третю Portal, і своїми витівками він просуває цей задум у маси. Однак його жартома кинуті слова додають фахівцям Valve роботу. Він розуміє, що такі публічні заяви можуть призвести до розбрату серед співробітників компанії.
Волпо загострив увагу слухачів на тому, що штат Valve не такий великий, як дехто вважає.
Ерік Волпо
Головна думка сценариста у тому, що Valve завжди доводиться вирішувати, потім пустити наявні ресурси. Питання не в грошах, а саме в робочій силі та часі, який належить витратити на той чи інший задум.
Також мова зайшла про частоту виходу ігор від Valve. Ерік Волпо розуміє, що цей фактор також міг вплинути на думку геймерів про те, що останніми роками процес сповільнився. У середині-кінці 2000-х компанія викотила кучу продуктів: два епізоди Half-Life 2, пару Portal, Team Fortress 2, дві частини Left 4 Dead і безліч оновлень і DLC. «Можливо, нам варто було розтягнути випуск ігор ще на десяток років, щоб склалося враження, що ми стали робити більше!» — пожартував сценарист.