Uncapped Games — студія під крилом Tencent, яку очолює один із ключових творців StarCraft II. Команда ставить перед собою амбітне завдання: вона хоче вдихнути в жанр RTS нове життя, вирішивши важливу проблему таких ігор — надмірний акцент на м'язову пам'ять і швидкість натискання кнопок.
Проєкт поки що не анонсований офіційно, але підготовка до прем'єри йде повним ходом. Напередодні документалісти з Noclip випустили стрічку про те, як працює Uncapped Games. Гру студії там не показували, але окреслили низку думок, з якими підходять до виробництва.
У проєкту вже була закрита презентація для блогерів і преси. Автор PC Gamer там побував — він поки не може ділитися подробицями, але описує враження у загальних рисах: у Uncapped виходить RTS, яка вражає своєю продуманістю і, можливо, справді зможе струсити жанр.
На презентації Девід Кім знову наголосив, що хоче позбавити стратегії залежності від шаленої кількості кліків за секунду і заучування черги будівель, залишивши фундаментальні риси жанру, які роблять його цікавим.
Прем'єра RTS від Uncapped відбудеться за півтора місяця в рамках Summer Game Fest.