Учора Naughty Dog опублікувала послання, в якому прояснила ситуацію з розрахованою на багато користувачів The Last of Us, — команда вирішила приділити проекту більше часу. Незабаром назріли подробиці від репортера Bloomberg Джейсона Шрайєра (Jason Schreier).
Чотири близькі до проекту людини повідомили журналісту, що Sony розпорядилася переглянути концепцію мережної TLoU, щоб покращити її якість та життєздатність у довгостроковій перспективі. Поки Naughty Dog це робить, було вирішено скоротити відповідальну за тайтл команду та направити ресурси на інші ігри студії. Сам проект при цьому не скасували — їм продовжить займатись невелика група девелоперів.
Чому ж так сталося? Спочатку нагадаємо, що нещодавно бос PlayStation Studios Хермен Хюльст (Hermen Hulst) заявив, мовляв, Bungie допомагає іншим колективам підрозділу з кожною грою-сервісом. Якщо вірити Шрайєру, фахівці пройшлися по всьому набору онлайн-проектів, але The Last of Us перевірку не пройшла. У Bungie засумнівалися, що запропонована модель зможе надовго захопити користувачів. Нібито через це тайтл і відправили на доопрацювання.
Naughty Dog займається мережевим проектом The Last of Us вже як мінімум чотири роки. Спочатку команда готувала додатковий режим для The Last of Us Part II, але пізніше вирішила перетворити його на самостійний тайтл.
Нагадаємо, Sony взяла курс на ігри-сервіси, для чого здійснила кілька стратегічних покупок, включаючи студії Bungie, Haven та інші. На недавній презентації перша представила PvP-шутер Marathon, а друга — змагальну Fairgame$. Загалом у PlayStation Studios у виробництві 12 ігор-сервісів.