Багато критиків назвали одиночну кампанію Call of Duty: Modern Warfare III великим розчаруванням, мовляв, вона відчувається короткою та незавершеною. Як виявилося, це стало наслідком кранчів та вкрай стислих термінів виробництва.
За даними Джейсона Шрайєра (Jason Schreier), на розробку Modern Warfare III пішло вдвічі менше часу, ніж попередні гри серії. Якщо більшість Call of Duty створювалися протягом трьох років, то на нову MW витратили лише близько шістнадцяти місяців — жоден тайтл франшизи не клепали настільки швидко за останні роки.
Після провальної Call of Duty: Vanguard Sledgehammer Games захотіла зайнятися проектом у футуристичному сеттингу Call of Duty: Advanced Warfare. Команда встигла запустити процес, проте пізніше їй запропонували відгалуження для Modern Warfare II. Через якийсь час воно переросло у повноцінну третю частину. Про це Шрайєру розповіли поточні та вже колишні розробники «Поклику боргу».
Офіційний представник Activision спростував цю інформацію, заявивши, що гра від початку позиціонувалася як преміальний реліз. Тим часом керівник Sledgehammer Games Аарон Халон (Aaron Halon) пояснив, що деякі співробітники вважають новий тайтл розширенням, оскільки він є «новим типом прямого сиквела». Мовляв, на відміну від попередніх частин Modern Warfare III дозволяє перенести з минулої гри всю зброю та екіпірування.
Виробництво Modern Warfare III прискорили, щоб заткнути дірку в розкладі релізів, оскільки старт запланованої на 2023 інший Call of Duty відклали. Тому фахівцям довелося працювати ночами та у вихідні. Таке вже відбувалося під час створення Vanguard. Девелопери, які поспілкувалися з журналістом, зізналися, що почуваються обдуреними компанією, адже керівництво запевняло, що команді більше не