Про те, що найближчим часом No Rest for the Wicked потоваришує з технологіями DLSS і FSR, повідомив технічний і виробничий директор Moon Studios Геннадій Король (Gennadiy Korol).
Керівник похвалився, що команда вирішила відокремити рендеринг прозорості від основного. Це має позитивно позначитися на якості візуальних ефектів — вони стануть різкішими та яскравішими, особливо в русі.
«Вкрай соковитий» патч має побачити світ до кінця тижня. Також Король пообіцяв виправити проблему з HDR у повноекранному режимі. Однак цей фікс, схоже, з'явиться колись пізніше. «Ця неполадка є в нашому списку і вона відноситься до Unity. Ми до неї поки не дісталися»,- твітнув девелопер.
No Rest for the Wicked стартувала в ранньому доступі Steam місяць тому. Глава Moon Studios Томас Малер (Thomas Mahler) залишився задоволеним рішенням випустити екшен-RPG в Early Access.