Про те, що мережевий шутер Concord навряд чи чекає успішний запуск, можна було здогадатися ще по відкритій бета-версії, але тепер це доконаний факт: стартовий онлайн у Steam не зміг досягти навіть тисячі осіб.
Статистика ПК-версії на момент написання новини:
У відгуках про Concord хвалять базовий шутерний геймплей і оптимізацію, але навіть у популярних позитивних оглядах ставлять питання щодо дизайну персонажів (надто схожі на дешеву копію «Вартових галактики»), убогого навчання (одна з ключових механік із пасивними здібностями погано пояснюється), прісних режимів (надто звичайні) і, особливо, цінника — незрозуміло, навіщо платити за Concord аж $40, якщо є багато безкоштовних аналогів (які ще й не помруть від нестачі аудиторії).
Існує ймовірність, що на PlayStation 5 стартова аудиторія більша — це може врятувати ПК-версію, тому що в Concord є крос-плеєр. Однак не видно жодних ознак, що Concord викликала кардинально іншу хвилю інтересу на консолі. Все з тієї ж причини — мало хто може зрозуміти, навіщо платити за цю гру.
Concord збираються підтримувати свіжим контентом як мінімум рік.