Майк Вілсон (Mike Wilson) — співзасновник видавництва Devolver Digital, який на початку 2022-го запустив ще один бізнес - видавництво для терапевтичних ігор DeepWell. А тепер Вілсон покинув власну DeepWell за загадкових обставин.
Бізнесмен розповів про це через свій LinkedIn:
Майк Вілсон
Тобто, як випливає зі слів Вілсона, DeepWell випустила якусь Zengeance для VR-шоломів, у якій є щось настільки погане, що причетні вважали за краще заздалегідь дистанціюватися як від гри, так і взагалі від видавництва.
А тепер загадкові обставини:
DeepWell збиралася видавати ігри, які допомагають зцілювати різні проблеми зі здоров'ям. Заради цієї мети Вілсон залучив фахівця з виробництва медичних пристроїв Раяна Дугласа (Ryan Douglas). Коли бізнесмени анонсували DeepWell, то розповідали, що в ідеалі їхні ігри матимуть як лікувальний ефект, так і будуть хорошими іграми самі по собі.
Якщо судити з прес-релізів, то єдине, що встигла зробити DeepWell - це провести "геймджем" на тему терапевтичних ігор. Переможцем тоді визнали проєкт Inner Room - він намагається передати стан людей у депресії, задіюючи цілу клавіатуру для виконання найтривіальніших завдань на кшталт «підвестися з ліжка», «поїсти», «помитися» і «відчинити вікно».
Насправді гра називається не Zengeance, як це пише Вілсон, а Zengence: Take Aim with Every Breath (тобто без літери «a»).
Як свідчить опис, Zengence зчитує ваше дихання і голос через мікрофон VR-шолома. Що краще ви дихаєте і розгойдуєте свій голос за допомогою техніки «тонування вокалу», то більше ворогів бачите і то сильнішим стає ваше екіпірування. А коли ворогів видно, справа залишається за малим — прицілитися і вистрілити.
Втім, з опису все одно незрозумілі дві речі: по-перше, що так насторожило